Ділимося досвідом



Конкурс «Міс Білосніжка»
Мета: Формувати вміння демонструвати свої найкращі якості, нахили, знання,захоплення, уподобання; сприяти розвитку впевненості у собі, своїх можливостях; виховувати естетичний смак, бажання перемагати.
Обладнання: конверти з завданнями, стрічки для нагородження номінацій.
  Ведучий: Доброго дня дорогі друзі! Раді вітати вас на нашому святі.
  Ведучий . Сьогодні ми проводимо конкурс «Міс Білосніжка». Всі  ми  пам’ятаємо  казку про чарівну Білосніжку і кожна дівчина мріє нею стати. Тепер настав час познайомитись з нашими Білосніжками. Давайте запросимо конкурсанток на сцену !
(Під музику виходять учасниці конкурсу)
    Ведучий . Це було дуже давно . В одній далекій країні жила королева незрівняної  краси. Королева дуже любила вишивати ; і на початку нашої розповіді вона сиділа , вишиваючи біля вікна  Чи то вітер повіяв , чи королева побачила щось їй немиле , але вона здригнулася і вколола собі голкою палець . Три краплі крові впали на сніжно- біле полотно .
          Королева глянула на ті краплі , що червоніли на вишивці і замріялась :« Яка б я була щаслива , якби  мала маленьку доню з губами червоними ,наче кров , білим   , як сніг , личком , а коси в неї , щоб були темні , мов чорне дерево Мрія королеви здійснилася . Народилася у неї донечка , назвали її  Білосніжка .
    Ведучий .Але життя Білосніжки було не таким вже й безхмарним .Ще в ранньому дитинстві залишилася вона без  мами .Самотній король    оженився знову .Нова королева красою не поступалася  Білосніжчиній мамі , тільки душа в неї була чорна і зла . Королева страшенно боялася, що Білосніжка підросте і стане найкрасивішою в королівстві й на землі . Незважаючи на це , Білосніжку любили всі в палаці – не лише за красу, а також за добре серце і чарівний голос .
   Ведучий. Тож наш перший конкурс називається «Чарівний голос» .Кожна учасниця повинна проспівати свою улюблену пісню . Тож запрошуємо учасниць до виконання пісні.
Ведучий .  Та зла мачуха принижувала  пасербицю ,але та день за днем гарнішала .Нарешті настав день , коли королева запитала в чарівного дзеркала :
- Дзеркало , скажи мені : наймиліша я чи ні ?
Чарівне люстерко помовчало трохи , а потім сказало :
Чудове , як завжди , обличчя твоє ,
Але в королівстві миліша вже є .
Мов кров , її губи , волосся- мов нічка,
А личко , як сніг …
Її звуть Білосніжка !
Обличчя королеви з великої люті стало бліде , як сметана .Вона прожогом  вибігла з покоїв , звеліла вірному мисливцю завести Білосніжку до лісу і там покинути  саму . Вона залишилася сама в дрімучому лісі . Та раптом ліс розступився і перед нею відкрилася гарненька хатка на галявині . Дівчинка зайшла до хатки . Господарів не було вдома . В будиночку був такий безлад !  «Напевно, тут живуть діти , у яких немає мами , - подумала  Білосніжка .- Бідолашні потребують догляду . Ну що ж , доведеться мені тут прибрати в хаті».
  Ведучий. На столі лежали розбиті картини. «Їх треба склеїти – подумала  Білосніжка». І взялася за роботу.
Ведучий. Наступний наш конкурс «Склади картинку з пазлів».
Ведучий. Білосніжка зайшла на кухню і побачила, що всі крупи розсипані та змішалися разом. Вона вирішила розсортувати  їх,  тож взялася до роботи.
Ведучий.  Запрошумо учасниць до конкурсу «Розсортуй  крупу»
Ведучий . А в цей час додому повернулися гноми – господарі лісової хатинки Вони побачили Білосніжку ,швидко потоваришували і стали жити разом .   

-Гномики дуже любили слухати  казки , тому Білосніжка кожного вечора розповідала їм казки
Конкурс «Розумниці». Учасниці отримують конверти , в яких  знаходиться  листок з початком казки. Конкурсантки повинні продовжити казку.
Ведучий . А тим часом в палаці зла королева взяла дзеркальце , підійшла І запитала , як звичайно :
- Дзеркало , скажи мені : наймиліша я чи ні ?
Дзеркало потьмарилося , а тоді щиро сказало  :
Красиве , як завше , обличчя твоє ,
Та в хатці у лісі прекрасніша є .
Живе вона в гномів , ласкава та ніжна ,
Красуню ту  кличуть усі –Білосніжка !

Розлютилася вона і отруїла принцесу . Білосніжка заснула …Нарешті чутки про сплячу красуню дійшли до прекрасного принца . Вони так заполонили його уяву , що він осідлав свого коня  і теж поїхав у мандри , щоб побачити Білосніжку  .Побачивши дівчину чарівної краси , він закохався . Сила кохання  розбудила принцесу . Всі почали готуватися до весілля .

Ведучий .Білосніжка  була дуже щаслива . Вона вирішила подарувати квітку своєму принцу. Тож наступний конкурс називається  « Квітка для принца». Кожна учасниця малює квітку для принца.
Ведучий. А зараз надаємо слово жури.

Нагородження конкурсанток.





УСНИЙ ЖУРНАЛ "ДИТИНА І ПРАВО"  "Фіксики"
Мета:
•    ознайомити дітей із Конвенцією ООН про права дитини,
•    Конституцією України,
•    правами та обов’язками.
Хід заходу
І сторінка.  "Казкова правознавча лотерея".
1. Казка Г.Х. Андерсена "Дюймовочка". Який злочин учинили проти Дюймовочки окремі персонажі цієї казки?
а) шахрайство;
б) вбивство;
г) викрадення;
д) розбій.
2. Мультфільм "Ну постривай!" Чи правомірно діяв Вовк, хапаючи чужі транспортні засоби і кидаючись у погоню за Зайцем?
а) так;
б) ні;
в) у нього не було іншого виходу.
3. Казка Ш.Перро "Попелюшка". Чи є порушення законів у діях принца?
а) ні;
б) так;
в) частково.
4. Казка О. Толстого "Золотий ключик". Які персонажі займалися у казці шахрайством?
а) пудель Артемон і папа Карло;
б) Буратіно і Мальвіна;
в) кіт Базиліо і лисиця Аліса.
5. Чи скоював якесь правопорушення кіт у чоботях?
а) так;
б) ні;
в) залежно від того, під яким кутом зору подивитися.
6. Як називалася країна, в яку шахраї водили Буратіно?
а) Країна Бовдурів;
б) Країна Телепнів;
в) Країна Дурнів.
7. Який злочин учинив Кощій Безсмертний проти Василиси Прекрасної?
а) канібалізм;
б) шахрайство;
в) викрадення;
г) розбій;
д) хуліганство;
е) вбивство.
8. Чи порушив закон Буратiно своїм небажанням учитися?
а) ні;
б) так;
в) це його особиста справа.
9. Казка "Червона Шапочка". Допоможіть дівчинці та вовку обрати найбільш оптимальний для кожного з них і правомірний варіант.
а) для Червоної Шапочки настає заборона ходити одній по лісу;
б) вовк вивчає Кримінальний Кодекс і діє правомірно;
в) дівчинка засвоює прийоми рукопашного бою та займається легкою атлетикою;
г) вовк стає вегетаріанцем;
е) вовк перетворюється у серійного вбивцю.
10. Казка Г.Х, Андерсена "Снігова Королева". Який злочин учинила Снігова Королева?
а) хуліганство;
б) шайрайство;
в) розбій;
г) викрадення;
д) вбивство.
11. Казка "Колобок". Чи порушували права Колобка дід та баба?
а) ні в якому разі;
б) так, порушували;
в) дорослі завжди праві.
12. Мультфільм "Ну постивай!". Хто із звірів у цьому мультфільмі виконував роль міліціонерів?
а) ведмеді;
б) носороги;
в) слони;
г) гіпопотами;
д) мамонти;
є) черепахи.
13. Хто з тварин у казці "Колобок" учинив найнебезпечніший злочин?
а) вовк;
б) лисиця;
в) ведмідь;
г) слон.
14. Що необхідно казковому персонажу Змію Гориновичу?
а) знати правила дорожного руху, мати посвідчення водія;
б) кулінарні рецепти;
в) дотримання правил пожежної безпеки, вогнегасник;
г) знати правила польотів і мати посвідчення пілота.
15. Казка "Вовк і семеро козенят". Який злочин учинив вовк?
а) хуліганство;
б) шахрайство;
в) викрадення;
г) вбивство з канібалізмом.
ІІ сторінка. Живемо за Конституціїю
Давайте відкриємо Конституцію України – Основний Закон нашої держави. Ось деякі гарантовані державою мої права, які допомагають зафарбувати життя веселковими кольорами.
. Стаття 54. Громадянам гарантується свобода літературної, художньої, наукової і технічної творчості…  
Проте сьогодні наше яскрве і барвисте життя потьмарилося. Чорною хмарою нависла війна на сході України. Там лунають залпи гармат, вибухи мін, стрілянина, руйнуються міста і села, л’ється кров людей; там смерть, горе і страждання… Там  віддають своє життя у жорстокій борні за  її суверенитет та незалежність.
Жити в суверенній та незалежній державі – це право №1 кожного українця. Воно записане у першій статті Основного Закону нашої держава: «Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава».
ІІІ сторінка .ЮРИДИЧНИЙ ВОЛЕЙБОЛ.
Ведучий вручає капітану м'ячик. Отримавши його, потрібно назвати одне з прав дитини і передати м'ячик наступному, котрий назве наступне з прав дитини і передасть м'яч наступному і т.д. Етап продовжується до тих пір, поки не будуть названі всі права дитини. Повтори заборонені. За кожне правильно назване право дитини - 1 бал.
 Права дитини згідно з Конвенцією
1. Всі діти рівні у правах.
2. Всі діти мають право на любов та піклування з боку батьків та держави.
3. Право на навчання.
4. Право на життя та медичне обслуговування.
5. Право н гру, розваги, відпочинок.
6. Право на інформацію.
7. Право висловити власну думку (якщо це не занрожує безпеці держави або не порушує прав інших людей).
8. Дитина не повинна бути примушена до тяжкої праці.
9. Дитина не повинна бути скривджена та зневажена.
10. Дитина не повинна бути жертвою насильства та війни.
11. Право на якісне харчування.
12. Діти позбавлені сім'ї, охороняються та опікуються державою.
ІV. Підсумок заходу
Діти, ми повинні знати і шанувати Конституцію нашої держави. Пам’ятаймо: ставлення до Конституції – це не просто ставлення до букви закону. Це здорове ставлення до своєї держави, своєї мови, своєї природи, своєї сімї, своїх друзів.
Є в світі речі непідвладні часу.
Людина прийме їх, чи ні…
Та сила їх не спиниться ніколи,
Минають царства, а вони живі!

Допоки ми на цьому світі є,
Допоки буде жити вільна Україна.
Ніхто у нас майбутнього не вб'є,
Не знищить, не поставить на коліна.

Ніхто не вип'є сивого Дніпра,
Не знищить, як той степ татари.
І не дістане гаком до ребра,
Бо сам впаде від праведної кари.

Є наша слава,Україна є,
Пісні, казки, які плекала ненька.
Ніхто у нас майбутнього не вб'є,
Яке заповідав Тарас Шевченко.





Вікторина «Запитання-жарти»
Питання вікторини
■ Яке слово складається з семи однакових літер? Відповідь: Сім-я.
■ Які сто букв можуть зупинити рух транспорту? Стоп.
■ Є в річці і озері, а у воді немає; є в огірку і кавуні, а в дині немає. Що це? Відповідь: Літера Р.
■ Є в яблуці і зливі, а в саду немає; є в цибулі і салаті, а в городі немає. Що це? Відповідь: Літера Л.
■ Що є у їжака і у йоржа, а у ведмедя і в оленя немає, але зате у них є те, чого немає у йоржа і у їжака? Відповідь: Тверді приголосні (м'які приголосні)
■ Яка азбука складається з семи літер? Відповідь: Алфавіт.
■ У якому слові сорок голосних? Відповідь: а Сорок.
■ Що ми чуємо в кінці зміни і на початку уроку? Відповідь: Голосні звуки.
■ Що в середині капусти? Відповідь: Літера У.
■ Під час грози ми спостерігаємо блискавку і грім. А що ви чуєте між ними? Відповідь: Звук В.
■ Як, не змінюючи ні одного звуку, а лише міняючи їх місцями, перетворити кочегара в його робочий інструмент? Відповідь: Кочегар - кочерга.
■ З якою посуду нічого не можна поїсти? Відповідь: З порожньою.
■ Коли в порожньому кишені що-небудь є? Відповідь: Коли в кишені є дірка.
■ На яке дерево сідає ворона після дощу? Відповідь: На мокре дерево.
■ Чи може страус назвати себе птахом? Відповідь: Ні, він не може говорити.
■ Яких каменів немає в жодному морі? Відповідь: Сухих каменів.
■ Скільки горошин входить в склянку? Відповідь: Анітрохи, горошини не ходять.
■ Коли хлопчика називають жіночим ім'ям? Відповідь: «Соня».
■ У люстрі горіло 3 лампочки. Одну погасили. Скільки лампочок залишилося? Відповідь: Три.
■ Яке колесо автомобіля не обертається при спуску з гори? Відповідь: Запасне колесо.
■ Який півострів скаржиться на величину? Відповідь: Я-малий.
■ Яке місто літає? Відповідь: Орел.
■ Назву самого раннього квітки, антонім якого - забывалка. Відповідь: Незабудка.
■ Назву самого раннього жовтого квітки, антонім якого - батько-і-вітчим. Відповідь: Мати-й-мачуха.
■ Чи може в слові бути сто одна буква? Відповідь: 100л, 100п, 100г, 100н.
■ Що ви робите, коли доїдете на автобусі: виходьте, сходіть або встаєте? Відповідь: Виходимо.
■ У назві якого дня тижня є подвійна згодна? Відповідь: Субота.
■ Яку державу можна носити на голові? Відповідь: Панама.
■ Яка європейська столиця стоїть на скошеній траві? Відповідь: Париж стоїть на річці Сена.
■ Яке числівник наказує терти? Відповідь: Три.
■ Яке займенник читається однаково зліва направо і справа наліво? Відповідь: Воно.
■ Яке займенник перетворюється в союз, якщо прочитати його справа наліво? Відповідь: Він-але.
■ Яка змія буває прислівником? Відповідь:.
■ Яка форма множини іменника людина? Відповідь: Люди.
■ На що схожа половина яблука? Відповідь: На іншу половину.
■ Катався м'ячем, поки не став носком? Відповідь: Клубок.





Вікторина з БЖ для учнів
Вікторина «Вогонь - мій ворог»
Питання вікторини
■ Що робити, якщо загорілася ваша квартира? Відповідь: Зателефонувати 01.
■ Як правильно викликати пожежну допомогу? Відповідь: Назвати своє прізвище, адресу, сказати, що горить, де пожежа.
■ Як загасити пожежа спалахнула? Відповідь: Накрити ковдрою або щільним матеріалом.
■ Що потрібно зробити, якщо на людині загорівся одяг? Відповідь: Загорнути щільним ковдрою.
■ Які засоби пожежогасіння існують? Відповідь: Вода, пісок, земля, кошма, вогнегасники.
■ Чому під час пожежі не можна відкривати вікна? Відповідь: З припливом кисню вогонь спалахує сильніше.
■ Скільки електроприладів можна одночасно включати в розетку? Відповідь: Не більше двох, щоб не було перевантаження мережі.
■ Що робити, якщо сталося загоряння телевізора? Відповідь: Вимкнути телевізор, вийняти вилку з розетки. Якщо горіння не припиняється, то обережно залити водою, намагаючись не потрапити на нагрітий кінескоп.
■ Чому не можна тримати телевізор в стінці? Відповідь: Телевізор перегрівається, а якщо він загориться, то буде важко загасити.
■ Як загасити електричну проводку або електрообладнання? Відповідь: не Можна їх загасити, коли вони знаходяться під напругою. Спочатку необхідно знеструмити.
■ Чому не можна застосовувати пінні вогнегасники і воду для гасіння електричної проводки під напругою? Відповідь: Вода - провідник електрики, може бути ураження струмом.
■ Що можна гасити вуглекислотним вогнегасником? Відповідь: Їм можна гасити електричну проводку, що знаходиться під напругою, цінні речі, картини, штори в театрі. Вуглекислота не залишає слідів.
■ Що таке коротке замикання? Відповідь: Коротке замикання відбувається від перевантаження мережі, коли в мережу одночасно включають декілька приладів великої потужності, наприклад праска, плитку.
■ Ніж додатково небезпечно горіння синтетичних матеріалів? Відповідь: При горінні штучних тканин і волокон (пінопласту, поролону і полівінілу) виділяється отруйний газ.
■ Які заходи пожежної безпеки потрібно дотримуватися, йдучи з дому? Відповідь: Вимкнути всі електричні прилади без нагляду, погасити топящуюся піч, не залишати без нагляду малолітніх дітей.
Бліц вікторина для школярів «Складні слова»
Питання вікторини
■ Людина, яка любить і вміє тонко і розумно гострити. Відповідь: Дотепник.
■ Задача, загадка, яка змушує подумати, поламати голову. Відповідь: Головоломка.
■ Книгообмін між бібліотеками, установами, людьми. Відповідь: Книгообмін.
■ Той, хто переїжджає на нове місце проживання. Відповідь: Новосел.
■ Людина, яка любить проводити час вдома. Відповідь: Домосід.
■ Нещасний чоловік. Відповідь: Неборака.
■ Заклад, який відвідують дошкільнята. Відповідь: Дитсадок.
■ Людина, яка не хоче працювати, даремно їсть хліб. Відповідь: Дармоїд.
■ Металева посудина з краном для кип'ятіння води. Відповідь: Самовар.
■ Різноманітна їжа; заготовлені про запас соління. Відповідь: Разносол.
■ Стрімко падаючий з висоти потік води. Відповідь: Водоспад.
■ Ліс, використовуваний як парк. Відповідь: Лісопарк.
■ Осіння пора. Відповідь: Листопад.
■ Той, хто займається рубанням дров. Відповідь: Лісоруб.
■ Працівник театру, який відає театральними костюмами. Відповідь: Костюмер.
■ Виконане руками шиття, в'язання, вишивка. Відповідь: Рукоділля.
■ Сушені сливи особливих сортів. Відповідь: Чорнослив.
Бліц вікторина для школярів «Фразеологізми»
Питання вікторини
■ Як кішка з собакою. Відповідь: Недружно, в постійній сварці.
■ Брати себе в руки. Відповідь: Оволодіти собою, заспокоюватися.
■ Відчувати тривогу, переживати, турбуватися про кого або про чем.Ответ: Вболівати душею за кого-небудь за що-небудь.
■ Кидатися в очі кому-небудь. Відповідь: Привертати до себе увагу; бути особливо помітним.
■ В першу голову. Відповідь: Перш за все, в першу чергу.
■ Братися за розум. Відповідь: Ставати розважливіше, образумливаться.
■ Не давати спокою. Відповідь: Тривожити, турбувати когось.
■ На пташиних правах. Відповідь: Тимчасово, незаконно.
■ Допомагати у скрутну хвилину, виручати. Відповідь: Простягнути руку допомоги.
■ Пропадає всяке бажання, охота що небудь робити. Відповідь: Руки опустилися.
■ Посилено думати над важким питанням. Відповідь: Ламати голову.
■ Дуже міцно (заснути). Відповідь: Мертвим сном.
■ Гарненько запам'ятати. Відповідь: Зарубати собі на носі.
■ Наспіх, швидко, квапливо. Відповідь: На швидку руку.
■ Раптово, несподівано, невідомо звідки (з'явитися). Відповідь: Звідки не візьмись.
■ Дуже близько, поруч. Відповідь: В декількох кроках.
■ Дуже швидко, стрімко бігти, мчатися. Відповідь: Во все лопатки, во вес дух.
■ Забути про що-небудь, залишити без уваги. Відповідь: Упустити з виду.
■ Дуже скоро, на днях. Відповідь: Не сьогодні-завтра.
■ Моментально, раптом з'явився, здався. Відповідь: Тут як Тут.







Поклик джунглів
https://drive.google.com/drive/folders/0B9pa2RKq3lYXUVZHRjVkTEJTdVk
Інтелектуальна гра «Ерудит екології»
Ведучий. Сьогоднішнє населення Землі – суспільство суперспоживачів. Підраховано: на кожного з нас протягом року витрачається 20 т сировини, щоправда, більша його частина – 97% – іде... у сміття.
Сміття поступово перетво­рюється на монстра цивілізації.
Сьогодні ми проведемо інтелектуальну гру і ви дізнаєтеся багато цікавого про відходи,про їхню шкоду,про вплив на екологію.
Тур І. «Тестова розминка»
Команди отримують запитання. На кожне запитання ведучий дає три варіанти відповідей. За сигналом ведучого команди починають відповідати.
                                                                        (За правильну відповідь 1 бал)
1. Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становить:
а) пластмаса;     б) скло;       в) метал.
2. Рекордсменами за кількістю побутових відходів є мешканці:
а) Москви;                
б) Лондона;     
в) Нью-Йорка.
3. Яка галузь промисловості у Франції вважається найактивні­шою і прибутковою:
а) виробництво пакувальних матеріалів;
б) переробка сміття;
в) виробництво автомобілів?
4. Перед початком утилізації відходів їх необхідно:
а) розсортувати;
б) зібрати в одному місці;
в) подрібнити.
5.Для того, щоб переробити пластмасу, її необхідно:
а) компостувати;
б) спалити при певних умовах;
в) переплавити.
6. Першочергове завдання під час вибору місця звалища:
а) захист поверхні землі і ґрун­тових вод;
б) огородження місця звалища;
в) укомплектування певною технікою.
7. Шкідливі викиди впли­вають:
а) тільки на місця, де з'явило­ся забруднення;
б) на близькі регіони;
в) навіть на території, що віддалені від місць, де виникло за­бруднення.

8. Найстрашніший «додаток» до води:
а) побутове сміття;
б) пестициди;
в) мінеральні добрива.
9. Пляшка чи банка з пласт­маси, залишена в лісі, пролежить без змін:
а) 10 років;
б) 50 років;
в) 100 років і більше.
10. Викинутий папір «з'їдять» невидимки-мікроби за:
а) 1–2 роки;
б) 2–5 років;
в) 20 і більше років.
Тур ІІ. «Підказка»
У цьому турі діти ознайомлять­ся з найбільш поширеними типа­ми відходів, можливістю їх вто­ринного використання. Ведучий читає дитячі вислови про відходи (на кожний вид підготовлено 5 фраз). Команди повинні якомо­га швидше здогадатися, що маєть­ся на увазі. Переможе та, яка пер­шою правильно назве відходи.
(За правильну відповідь 5 балів. За кожну підказку знімається 1 бал)
1. Його виробляє звичайна ко­рова.
2. У невеликих кількостях він дуже корисний.
3. Коли його дуже багато, це стає справжньою бідою.
4. Потрапляючи у воду, він руйнується; риба та інші організ­ми, що там живуть, починають задихатися.
5. Його необхідно компостувати.
(Гній.)
* * *
1. Я маю дуже багато іграшок, виготовлених з неї.
2. Вона буває різнокольоровою і її дуже легко зламати.
3. Предмети, виготовлені з неї, легкі.
4. Якщо її підпалити, то з'я­виться багато чорного диму, який має неприємний запах.
5. Її не можна викидати, тому що вона сама по собі не розкла­дається.
(Пластмаса.)
* * *
1. Його винайшли китайці.
2. У нас його виготовляють з дерева.
3. Він легко горить.
4. З нього виходить дуже бага­то сміття.
5. На ньому звичайно малю­ють чи пишуть.
(Папір.)
* * *
1. Його виробляють з піску.
2. Найчастіше воно прозоре.
3. Коли падає, розбивається.
4. Якщо його нагріти, воно тяг­неться, як тісто.
5. Якщо його кинути у лісі, воно може викликати пожежу.
( Скло.)
Тур ІІІ. «Чорна скринька»                   (За правильну відповідь 5 балів)
1. Її батьківщина – Африка, а точніше – Ефіопія. У Європу її завезли турки. Хоча   зараз    її   асо­ціюють   переважно  з  двома  краї­нами  Південної
Америки. За од­нією з легенд людство зобов'яза­не її використанню спостережли­вому пастуху, який помітив, що кози, споживши її, почували себе краще, були більш жваві і не втомлювалися. За іншою версією, честь відкриття належить настоятелю одного монастиря, який да­вав споживати її своїм «братам», щоб вони не засинали під час дов­гих нічних богослужінь. Про що йдеться?
Відповідь. Про каву, найпопулярніший тонізуючий напій люд­ства. Хоча вона походить з Аф­рики, набула широкої популяр­ності в країнах Сходу, проте за­раз її вирощують у Бразилії та Колумбії.
2. Багато хто вважає її най­кращою у своїй категорії не лише через виняткову красу та витон­ченість, а й за здатність захища­ти себе. Вона походить із Персії. Вже в епоху Парфянського цар­ства були відомі майже всі її ко­льорові різновиди. Вона зіграла видатну роль у середньовічній історії Англії. За кольором її різновидів було названо найтри­валішу в історії Британії грома­дянську війну за корону Англії, її, як правило, дарують коханій людині.
Відповідь. Йдеться про троян­ду, улюблену для багатьох на­родів декоративну рослину, яка має шипи. Відома в культурі з часів персидського царства, звідки і потрапила в Європу (че­рез Грецію і Рим). Війну в Англії за престол країни було названо війною червоної та білої троянд за кольором цих рослин на гер­бах  Йорків  та  Ланкастерів. У  ба­гатьох  країнах  червоні  троян-
ди – символ кохання.
3. Цю рослину вперше знай­шли іспанські конкістадори в Перу. В XVI столітті при королів­ських дворах Європи вважалося особливим шармом прикрашати її скромними білими, рожевими чи фіолетовими квітами зачіски при­дворних дам. У Франції її поши­ренням займався дворянин, який, вирощуючи її, поставив на полі варту, якій було дано наказ не чіпати злодіїв. У Росію її привіз цар, проте довгий час люди відмов­лялися її вирощувати, вважаючи     отруйною.    Вони    замість   підземної   частини  вживали плоди.
Особливо активно протистояло цьому духів­ництво, що називало її яблуком. Про що йдеться?
Відповідь. Про картоплю.
Тур ІV. Конкурс «Анаграми»
З переплутаних літер гравці мають зібрати певні терміни з теми «Охорона природи». За правильну відповідь – 1 бал. На ви­конання завдання – 1 хв, але якщо команда не в змозі скласти це слово, то надається підказка і додаткові 30 с. Але тоді команда отримує лише 0,5 бала.
Завдання
Для команди 1
П, І, Н, Д, К, И, З, О, В, А.
Підказка: природоохоронна територія.
Відповідь. Заповідник.
Для команди 2
О, Д, Д, Е, А, К, Р, Р, П, Н.
Підказка: природоохоронна територія.
Відповідь. Дендропарк.
Тур VІІ. «Чи правда це?»
                                                                         (За правильну відповідь 1 бал)

1. Чи правда, що великі че­репахи плачуть? (Так. На березі черепахи справді пускають сльо­зи. Можливо, так вони позбавля­ються піщинок, що потрапляють їм в очі.)
2. Чи правда, що блакитні тро­янди ростуть тільки в Китаї? (Не­правда. Блакитних троянд, як і чорних, у природі не існує.)
3. Чи правда, що краби підіймаються до поверхні на дель­фінах? (Ні. Краби спливають за допомогою своїх ніг.)
4. Чи правда, що зелена кар­топля настільки отруйна, що може вбити людину? (Так. Зелена кар­топля містить велику кількість сильної отрути, так званих со­ланінів, які особливо небезпечні для дітей. Ці отруйні речовини не руй­нуються навіть під час варіння.)
5. Чи правда, що кінчик меча у меч-риби отруєний смертонос­ним миш'яком? (Ні. Меч-риба аб­солютно нешкідлива, а миш’як – це мінерал, що добувають із землі.)
6. Чи правда, що пожираючи своїх жертв, крокодили плачуть? (Ні. Крокодили, які живуть у со­лоній воді, часто плачуть на березі, але при цьому вони просто позбав­ляються зайвої солі, а не ридають від каяття.)
7. Чи правда, що змії можуть здійснювати стрибки у висоту до метра? (Так. Гадюка, яка водить­ся в Центральній Америці, може підстрибнути на висоту до метра, нападаючи на свою жертву.)
Тур VІІІ. «Екологічна листівка»
Команди повинні намалювати екологічну листівку під назвою «Не брудни криниці, бо схочеш водиці». На виконання роботи – 10 хв.
                                                                    
                                                                         (За правильну відповідь 5 балів)
Ведучий. Гра наша закінчуєть­ся. Бережімо нашу Землю!










ВІДКРИТТЯ ТАБІРНОЇ ЗМІНИ ПРИШКІЛЬНОГО ТАБОРУ «СОНЕЧКО»
Мета: сприяти всебічному розвитку дитини; виховувати в дітей почуття патріотизму, поваги, любові та гордості до рідного краю; формувати в учнів потребу у полікультурному спілкуванні на основі взаєморозуміння та поваги. Обладнання: ноутбук, фонограми пісень та мелодій.
Учень 1.
 Який сьогодні тут зібрався цвіт –
Тут України гордість і натхнення.
 Наповнюється сонцем увесь світ –
 Нам прославлять майбутнє й сьогодення!
Учень 2.
Україна – це наша держава,
 Тут все рідне: і пісня, й земля.
 Між віками несеться хай слава,
 Гордо лине безсмертне ім’я.

Ведуча . Шановні вчителі, дорогі діти! Сьогодні у нас чудовий день, прекрасне свято – відкриття табірної зміни.
Ведуча . Це літо ми чекали, цю пору,
 Коли зберуть у табір дітвору.
Здружнієм ми в країні майбуття,
 Щоб сміло й впевнено іти в життя.
Начальник табору. Табір! До проведення урочистої лінійки, присвяченої відкриттю табірної зміни, рівняйсь! Струнко! Всім загонам підготуватись і здати рапорти!
Начальник табору. Урочиста лінійка, присвячена відкриттю табірної зміни, оголошується відкритою.
Звучить Державний Гімн України
 Ведуча
 Ми раді всіх у таборі вітати,
Щастя і радості вам побажати.
Ведуча . Слово для привітання надаємо директору школи.
Виступ директора школи
Дорогі друзі! Літо - це чудова пора року. У вас є прекрасна нагода відчути і побачити літо, не пропустити зустріч з ним. Допоможе вам у цьому - наш табір «Сонечко». У вас буде можливість спілкуватись з друзями, ходити в ліс на прогулянки і бувати на екскурсіях, грати в м'яча і змагатись з різних видів спорту. Нехай життя у таборі допоможе вам не тільки відпочити, зміцнити здоров'я, але й дізнатись багато цікавого, нового про наш край, нашу державу. Тож бажаю вам набратись сил, зміцнити здоров'я і гарно відпочити.
Може, завтра, може, нині,
 На догоду дням новим
Віддамо цей світ дитині –
Хай володарює ним!

Ведуча . Віддамо світанки сині,
Сто веселок, сто зірниць.
 Віддамо навік дитині
 – Сто найбільших таємниць.

 Ведуча . Віддамо найбільшу владу
 І зустрінем новий день
 В світі стане більше ладу,
 Більше сміху і пісень.

Виступ учнів
·        Що це є за днина?
      Що це є за свято,
Що сюди зібрало
Так гостей багато?

·        Знаю, що за днина!
Всім це варто знати!
То прийшли сюди ми
Зміну відкривати!

·        Ми любимо сонце і квіти
І літо нам шле свій привіт!
Ми – табору «Сонечко» діти,
Землі української цвіт!

·        У літечко веселе ми відкриєм двері
Канікули, канікули
Радієм їм щораз,
- Із іграми, мандрівками
Прийшли вони до нас.

·        І літній день, прозорий, голубий
Для нас наповнить душі білим цвітом,
Для нас птахи несуть поклін земний,
Щоб добре ми провели у цих стінах літо.

·        Як довго ми чекали цю пору,
І зараз нам не стримать хвилювання.
Тому, що тут зібрали дітвору,
Тому, що здійснюються наші всі бажання.

·        Ми разом всі здружніємо навіки,
Пліч-о-пліч помандруємо в казках.
Час сплине швидко і не стане ліку Пригод,
незвіданих екскурсій по лісах.

 Пісня «Канікули, канікули!»

Ведуча . А для того, щоб наше дозвілля було приємним, щоб порядок та дисципліна були нашими супутниками, всім дітям необхідно дотримуватись законів табору.
 Ведуча (зачитує закони табору)
Ведуча.
Я пропоную вам пограти в гру «Знайомство»
 Підніміть руки усі Артеми, Саші, Дениси, Насті, Каті,  Ярослави, Тані

 Я називаю імена, і всі діти з цими іменами виконують певне завдання

.....Валерії, Віки,Каріни і Марини – покажіться;
.....Анни, Антони,Івани, Владислави - посміхніться;
..... Діми,Олеги, Олі і Аліни – наклоніться;
..... Нікіти,Альбіни і Даші – потягніться;
…..Сергії,Крістіни, Олесі – причешіться;

Дівчатка – похлопайте;
Хлопчики – потопайте

·        Вже почалась воно, майбутнє,
      Наш табір й літо почалось.
Не забувайте незабутнє,
Щоб воно в пам’яті залишилось.

·        Ну що ж, лінійка урочиста,
Табірної зміни відкриття,
За мить скінчиться, та пора барвиста
Ще принесе нам радість від буття.

·        Багато нового, цікавого надовго Залишиться навічно у душі.

·        Радійте всьому, що Господь дає,
Нехай душа купається в розмаї.
Народові своєму вірним будь!
І знай, що іншої Вкраїни в нас немає!

Ведуча 1 А зараз я вам пропоную пограти в веселу гру «Ехал царь по лесу». Я буду говорити речення, те слово, яке я говорю останнім ви повторюєте два рази і показуєте його. І так спробуємо…
Ведуча 1 читає рядок, ведуча 2 показує

Гра «Ехал царь по лесу» ( 3 рази)

Ехал царь по лесу, по лесу, по лесу,
Встретил он принцессу, принцессу, принцессу.
Давай с тобой попрыгаем, попрыгаем, попрыгаем,
Ножками подрыгаем, подрыгаем, подрыгаем,
Ручками похлопаем, похлопаем, похлопаем,
Ножками потопаем, потопаем, потопаем.
Давай с тобой покружимся, покружимся, покружимся,
И мы с тобой подружимся, подружимся, подружимся.

Ведуча 1  Зараз перевірю як ви запам’ятали як називається ваш загін?
Загін « Соколята» тричі хлопніть в долоні;
Загін «Дзвіночки» тричі тупніть ногами
Загін «Ромашка» тричі замяукайте
Загін «Пролісок» підніміть обидві руки
Загін «Фіксики» потягніть себе за носик

·        Табір "Сонечко," табір наш,
Він за всіх: найкращий.
Відпочить бажають тут
І малі і старші.
Відчиняє двері нам,
Зустріча гостинно,
Всіх знайомить кожний раз,
Здружує невпинно. 


·        "Сонечко" наш другий дім,
Тут проводим літо.
Пісні, танці, ігри, спорт,
Тут ми просто діти! 
А коли ми підростем,
Табір не забудем.


Начальник табору. Урочиста лінійка, присвячена відкриттю табірної зміни, оголошується закритою.

Звучить Державний Гімн України


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ми хочемо миру